Ny dag, nya tag

Idag blev jag väckt av kära mami (inte min biologiska mamma,men jag kallar henne för min mamma) klockan 9.00!! Har inte sovit så länge på evigheter....!
Just för tillfället är jag hemma hos mami, för att jag orkar inte vara hemma, vill inte att barnen ska se mig må såhär dåligt!

Nu är jag ensam hemma hos mami för hon e o jobbar....

Ska försöka koppla av o kolla på nån film...kanske tar en promenad om jag orkar....

Har inte skurit mig sen i torsdags...! Alltid något....men då istället har jag haft en massa panikångestattacker o kastat o slagits o haft sönder krukor/vaser U name it! Kan inte kontrollera mig själv längre, förutom då barnen är hemma...då har jag faktiskt en spärr, så då går jag ut istället för dom ska inte behöva uppleva det jag gör...

Har inte tagit för många tabletter heller! Det var en vecka sen jag tog för många sist...

Hade jouren hemma hos mig i onsdags för jag mådde så pissigt jävla dåligt...hade skurit mig o ville inte prata med dom på telefonen...så 20 minuter senare stod dom utanför dörren hemma.... det skruvade i hela alltihopa är att min pappa jobbar inom psykvården...o en av männen från jouren kände givetvis till min pappa o dom hade arbetat ihop...
Behöver jag skriva att det blev kaos när jag fick veta det?!? *TOTALKAOS*

Just för tillfället känner jag mig väldigt arg...vill inte få ett utbrott så jag tror jag ska ta o promenera här inne en stund...vågar inte gå ut i mitt nuvarande skick...kan få infall o springa ut framför en bil, hoppa framför tåget ja vilken knaqsig idé som helst kan jag få.....

Uppdaterar lite senare darlings kramkram// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0