BAKIS

Usch o fy fan va bakis jag är!!!! Skulle vilja lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet!
Hade skitkul igår ute på Solsidan, drack en massa champagne, drack rött o vitt vin, cider o jag vet inte vad! Blev föööör mycket...började dricka kl 16.00 o vi satt uppe till sent på natten, men det var klart värt det! Hade så jävla kul! O en kvinna ragga på min karl! haha U wish He´s mine! <3

Va en hel del roliga människor som var där, pratade om allt och inget! God mat var det också; grillad hel oxfilé med ungsbakad potatis med olja o goda kryddor, olika sorters salsa-röror, bea-sås och en god sallad!!!

Bjussar på en bild från igår...


Härligt att kunna ta ett morgondopp i havet eller vad tycker Ni?!?

Byebye bebes!!!// S

Kommentarer
Postat av: Merima

Vi åkte inte till Helsingborg, men vi åkte in till stan istället och kolla lite i affärer, köpte en liten väska:D

2010-08-15 @ 20:14:44
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0