Fick ett brev

Igår fick jag ett brev, ett brev som kastade omkull mig, känslor som tog tag o grep mig.
Jag fick ett brev ifrån min farmor!
Hon saknade mig, älskade mig och mina barn. Men hon tror inte på mig. Jag brast ut i gråt och som tur var så va mami här hemma hios mig när jag fick brevet.

Känslorna efter brevet kom idag, jag lämnade barnen på dagis och sen när jag kom hem så skar jag mig, har kunnat låta bli att skära mig i typ 3 veckor nu....så nu tog jag ett kliv tillbaka.

Sorgen och smärtan är stor, så stor så det känns som att jag aldrig kommer att bli hel igen... :-(

Nu kom Mami innanför dörren så jag skriver mer här sen!

Ha en trevlig dag alla!! // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0