Life´s good ?!?

En kommenter som min pappa gjort till sin bror på facebook....
Måste erkänna att det känns i hjärtat! Jag betyder verkligen ingenting för dig pappa, önskar du visste hur mycket du har sårat mig och förstört mitt liv. Det var inte såhär jag ville att mitt liv skulle bli/vara.

Fick som sagt tidigare ett brev från min farmor där hon skrev att tiden läker alla sår, i mitt fall farmor så kommer såren aldrig läka, jag kommer aldrig kunna bli hel igen, men jag ska övervinna detta och komma starkare ur helvetet!

Jag ska hålla mitt huvud högt och stå på mig, nu vägrar jag att bli nertrampad och behandlad som skit något mer!

Nu hoppas jag att livet vänder åt rätt håll! Jag SKA klara det här, med hjälp av min man, våra barn, min underbara adoptivmamma!

Sorgen är stor och hjärtat är trasigt, jag vill att sorgen ska förvandlas till lycka och mitt trasiga hjärta ska bli ihopsydd och full med kärlek, kärlek som är villkorslös!

// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0