Listen to my heart

I´m trying my best, to give my all, to be complete, to be a mother, to be a good wife, to be a good person...!

Kan ni inte se i mina ögon att jag försvinner, en bit av mig dör, smärtan är outhärdlig ibland.

Mycket har hänt på sistone, på något sätt har jag blivit "starkare" utåt men inombords är jag fortfarande trasig, men jag kämpar, vill inte ge upp som jag ville förut, jag vill inte dö längre, jag vill bara inte leva med konstant smärta.

Min man och mina underbara barn; Jag älskar Er för alltid och kommer alltid att göra det, det är ni som får mig att kämpa, att få upprättelse, att rättvisan ska segra, jag har förlorat så mycket dom 2 senaste åren, legat på sjukhus i 9 månader utav 12 det senaste året, jag vill inte attdet ska hända igen, vill vara hemma med min familj.

I don´t want my little bit of heaven o become dark again....

Jag vill säga adjö, hejdå adios till mina minnen, leva i nuet och se en framtid!

I don´t know where I´m going and I don´t know how but I will listen to my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0