Nytt golv, ny terapeut

Imorse åkte jag o maken till Bauhaus o handlade golv till övervåningen! Kommer bli skitnice när det blir färdigt! Idag kommer makens storasyrra och hennå då får dom hjälpa oss lite med golvet ;-)

Annars så sitter jag i ringer en massa samtal som jag måste få avklarat... kan inte berätta vad det handlar om just nu men sen när allt är klart så kommer jag o berätta!

Ibland måste jag påminna mig om att jag måste vara stark, jag måste kunna gå vidare och lämna allt gammalt skit bakom mig, men jag pendlar mycket i humöret, ena dagen kan jag må tiptop och nästa dag kan allt vara skit så jag knappt kommer ur sängen....

Nästa måndag ska jag få träffa min nya terapeut hos DBT-teamet....så jag ska få börja där för att lära mig andra verktyg för att klara av vardagen! Slippa alla aggressions-utbrott, kunna sluta skära mig och sluta försöka ta livet av mig....vet inte hur många gånger det senaste året som jag försökt tagit livet av mig...men jag har misslyckats varje gång, så det är nog meningen att jag ska vara kvar här hos min familj! Och det största framsteget är att jag VILL verkligen vara kvar och jag vill leva. Brukar tänka såhär: Jag vill inte dö men jag vill inte leva. Så känner jag när allting blir för mycket...jag vill inte leva med alla minnen, alla flasbacks och bilder jag får, äckliga vidriga bilder, då känner jag att jag inte vill leva men samtidigt så vill jag inte dö pga mina barn och min man!

Lifés a bitch sometimes!!!

Hörs senare// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0