Roadtrip

Har inte bloggat på några dagar nu...jag o gubben min tog oss en roadtrip ner mot jönköping, göteborg....hade superkul!!!
<3 Älskar dig babe <3

Shoppade en massa oxå, 3 nya bh´s, 2 linnen, 2 ringar, ett armband, trosor, strumpor, handdukar, gardiner, välkommen-skylt, kläder till barnen o en massa annat...gick väl en 7000:- på 2 dagar... *lite smått ångest*

Sen har vi lagt nytt golv på övervåningen, har gjort 3 rum och har det 4:e rummet kvar....blir skiiitsnyggt! Midnight Oak är färgen på golvet!

Ikväll blir det att slappa framför tv´n, känner mig lite småhängig idag....

Nu i veckan som kommer ska jag fan pallra mig iväg till gymmet igen..måste börja träna igen, lite aerobics (ja jag vet det är ute men det e fan kul så jag bryr mig inte,hah), simma lite, yoga och box! *pepp pepp*

Ha en trevlig lördagskväll!! // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0