SKITDAG!!!

Idag har jag en riktig skitdag, känner mig så oerhört trasig som människa och tankar som surrar i huvudet om det alltid kommer att kännas såhär!
Har pappa ens brytt sig om mig på ett bra sätt?
Varför gjorde han som han gjorde, skaffade han mig bara för att ha som sin slav, en människa som han kunde utnyttja o begå övergrepp på?
Jag vet att min biologiska mamma inte ville ha mig och att jag är ett stort misstag. varför skaffar man då barn?
Jag och min make skaffade barn för att vi ville ha barn, vi ville uppfostra våra barn i en trygg och kärleksfull miljö, dom är ju 2 små mirakel som vi fått av vår kärlek till varandra!

Jag har tänkt mycket på pappa senaste veckan, saknar han mig det minsta? vad gör han poå dagarna? Är han själv eller har han vänner som han umgås med? Ångrar han vad han har gjort? Förstår han hur mycket han har förstört mitt liv? mitt liv tillsammans med min make? med mina barn?
Barnen o maken min är det som får mig o kämpa och min kära mami!

Vilken 4-åring är värd att bli behandlad på det sättet? Vem förtjänar att bli utsatt för analsex av sin pappa när man är 4 år? Vad gjorde jag för att förtjäna det? all den smärta, förnedring och totalt kaos i hjärnan, vem förtjänar det? att smärtan gjorde att jag tuppade av och blödde massor o för att sen efteråt bli misshandlad?
Varför, varför VARFÖR?????

Smärtan kommer för alltid finnas i min själ...// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0