Vad ska jag göra?

Usch vad fan ska jag göra? Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag kunna gå vidare? Kommer jag någonsin bli hel igen? Hur skall jag orka med verkligeheten när det enda jag vill är att det skall vara en stor fet mardröm bara, när ska jag vakna till liv igen?

Så många frågor men jag har inte svar på ett enda.

Imorgon ska jag på samtal med finaste R, hennes hjälp är guldvärd för mig, hon hjälper mig att hålla mig uppe vid ytan. Och självklart min man o våra pojkar men det jag menade var i sjukvårdssynvinkeln....

Ringde min psykolog flera ggr förra veckan för jag ville prata med henne innan hon gick på semester men inte ringde hon tillbaka inte... på ett sätt ska det bli skönt att få börja med nån ny när jag ska börja DBT-terapin till hösten... Men för att börja där måste jag sluta med all benso-medicin.... Jag som har ganska höga doser av det, undra hur det ska gå....

Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0