Anhörigsamtal idag...

Idag ska vi ha anhörigsamtal, så min make kommer hit o vi ska prata med min ssk, min msk, doktorn och underläkaren....!

Hoppas få lite rätsida på´livet nu för det e fan inte kul o ha det såhär...har legat inne i över en månad nu... o inte ens i närheten av att bli itskriven...mina permissioner som jag haft (2 st) slutade inge bra.

Igår skar jag mig på avdelningen igen...blev igångtriggad av en annan patient som oxå hade skurit sig o stod o pratade om det...jag försökte in i det längsta att låta bli, jag tog isbitar, satt o pratade med personalen, gick med personalen i korridoren men det slutade med att jag inte kunde ståemot....

Saknar min Mami så jävla mycket!!!! Om du läser det här Mami: Jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0