Dålig uppdatering.........

Har varit urusel på att uppdatera här nu...har iaf varit inlagd snart en månad o har inte haft tillgång till datorn förutom om jag surfat med telefonen...

Jaja som sagt ligger jag fortfarande inlagd... har gjort en massa saker...
<jag har varit på ett personligt möte med en föreníng mot incest o sexuella övergrepp....verkar riktigt bra..bara jga vågar pallra mig dit! Har 2 möten inplanerade där...

Väntar oxå på att något ska hända med remissen till DBT-teamet....
O så remissen till sjukgymnasten så jag får gå på avslappbingsmassage....är stel som en jävla oinne just nu!!

Har haft minst 2 stora panikångestattacker per dag här...pissjobbigt! Gjort en massa dumheter här på avdelningen...skurit mig....illa illa...vill komma in på rätt spår o bli hel igen!

Kommer försöka uppdatera mer nu när jag fått min dator!!

Kramkram// Sofie

Kommentarer
Postat av: Pillan

Läst din blogg. Blir så oerhört tagen. Men du orkar! Tänker på dig. Kram

2010-05-01 @ 19:14:06
Postat av: Sofie

Tack för den fina kommentaren!!

2010-05-02 @ 10:59:05
URL: http://belowsurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0