Självmordsförsök....

Idag har jag haft en riktig djävlig dag...
Tänkte ta livet av mig idag....satt inne i badrummet o mådde pissdåligt o la duschslangen runt halsen o drog åt (likadant som jag gjorde på St Görans i somras) fast den här gången slutade jag innan jag tuppade av...började storböla o tänka på mina underbara barn o min älskade make..!!!!

Istället så skar jag mig själv igen, kommer aldrig riktigt ur den skiten.

Imorgon ska jag till psykologen, ska säga att det inte funkar för mig, jag känner att hon inte förstår mig o själva problematiken kring sexuella övergrepp o incest... kommer ingenvart fast jag är där 2 ggr/vecka...

På onsdag ska jag till föreningen igen...skitnervös redan nu!

Nästa vecka ska jag försöka pallra mig till polisen o försöka vräka ur mig allt som har hänt!

En av min pappas kompisar har dessutom varit inne o läst i min journal.... så det har startats en utredning om det o troligtvis kommer han bli av med sin legitimation!

Idag slutade en av dom bästa sjuksköterskan här...hade fått sån bra kontakt med henne så jag började att storböla när hon kramade mig hejdå!

Längtar så mycket efter min familj!!!!

Jag känner mig så jävla trasig inuti och ensam, ensam med mina känslor och erfarenheter..... tankarna far runt i huvudet på mig och hela kroppen uppfylls av minnen, flashbacks, skam, skuld, rädsla och helt enkelt som ett stort öppet sår :-(

Ibland känner jag att jag aldrig kommer att klara av det här...vill bara att ska vara bra så jag kan vara hemma med min familj! Är så trött på att ha det såhär! Nu får det fan vara nog!!!!

Hörs senare// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0