bakis

Usch fy o fan vad bakis jag är idag!!!

Men fan va kul vi hade igår, maken fyllde 30 år så vi hade stor fest här hemma....vi var väl en 25 personer.

Gud vilka underbara vänner vi har! Som ställer upp i med och motgångar!

Blev iallafall på lyset efter några glas champagne och rödvin....o vi höll på inpå småtimmarna. Våra bästa vänner sov över hos oss och vi hade det så jäkla mysigt!

Tack för att ni finns!!!

Men nu saknar jag barnen nå så sjuuuukt mycket!!! Vill pussas o gosa med dom, mina små skruttar!!!!

Vill även skriva lite om Mami som hjälpte oss att fixa iordning här hemma och lagade maten, du är BÄST!!! Älskar dig mami!!! Hade inte klarat det utan dig! puss puss

Näe n ska jag inta soffläge och slappa, kanske sova lite till och sen kolla på The Hills....


kram från en bakis sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0