Begravning imorgon

Imorgon är det dags för farmors begravning. Det kommer att bli jättetufft att gå dit för jag vet att pappa kommer att vara där. Sist jag såg min pappa var i somras utanför sjukhusets entré när jag var inneliggande, han tittade på mig, på mina armar, hymlade med ögonen och bara gick förbi.

Men jag vet att jag måste gå på begravningen, jag får försöka sätta allt som handlar om pappa åt sidan. Jag måste göra detta för farmor, jag älskar henne så mycket!

Det är så svårt att veta att hon inte finns mer, sorgen är total och slår omkull mig när jag tänker på det därför har jag sysselsatt mig med andra saker så jag inte hinner tänka...

Men idag går alla mina tankar till farmor. Jag älskar dig farmor, jag vill ha dig här hos mig! Du är min ängel, den som har brytt sig om mig. Fan vad svårt det är att leva utan dig. Jag önskar så att vi hade fått ett bättre avslut än det vi fick. Jag önskar att du trodde på mig, jag behövde ditt stöd! Men jag vet att du vet att jag älskar dig! Jag älskar dig så mycket....sitter o gråter nu när jag skriver det här!

Jag önskar vi fick en dag tillsammans, och prata, kramas och umgås!

Imorgon kommer jag förbereda mig gnom att ta lite extra lugnande tabletter. Det tyckte min psykolog att jag skulle göra. Hoppas det hjälper lite....

Farmor jag saknar dig! Du kommer för alltid vara i mitt hjärta!!!!

Puss farmor// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0