Begravningen

Igår var jag som sagt på min farmors begravning. Det var bland det svåraste jag någonsin gjort!
Ceremonien var väldigt fin och jag blev så otroligt rörd över alla fina saker prästen berättade om min älskade farmor! Tårarna rann ner för kinderna på mig och maken min var ett otroligt stöd. Han höll om mig runt axeln och höll mig i handen. Jag höll hårt om mitt halsband där jag hade en diamantring hängandes som jag fått av farmor.

Min pappa satt 2 stolar snett framför mig och jag lyckades behålla mitt pokerface, ville inte ge honom den glädjen av att se mig bryta ihop. Jag var stenhård och totaldissade honom och han dissade mig lika mycket. Vilken jävla ynklig gris han är!!!! Fegare människa får man leta efter!

Jag är iallafall glad över att jag tog mig i kragen och var närvarande på farmors begravning. Hade aldrig förlåtit mig sälv om jag nte skulle ha gått.

Idag tänder jag ett ljus för min älskade ängel! Jag älskar dig och saknaden är stor och sorgen total men du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag ska tänka på alla våra fina minnen ihop! Tack för allt farmor!

Puss puss / Din Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0