Det gör för jävla ont....

Har en piss-dag idag...

Haft ett jättejobbigt samtal hos min psykolog....hon fick dra orden ur mig.... vågade inte berätta det först och sa nej, då bad hon mig skriva det på tavlan men det vägrade jag...efter ett tag så släppte jag bomben... jag grät och kände mig förjävlig!

Mår inte bra just nu....tycker det är jobbigt att vara hemma, det är jobbigt att vara någon annan stans, det är jobbigt att leva.

Det "poppar upp" minnen hela tiden och det är svår att sortera allt. Det är som ett virr-varr i huvudet på mig. Ena känslan/ minnet- vad ska jag göra av det här? i vilket fack tillhör dn här känslan det här minnet?

Jag känner mig så jävla äcklad, full av hat och full med skam.....

Jag vill inte mer....

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0