faaaan

Nu har jag suttit och skrivit ett helt långt inlägg och sen trampar katten över tangentbordet så allt försvann!!!!!! Jävla skit!

Åh känner mig väldigt lättretlig idag, har ingen bra dag, vet inte hur jag ska hantera dom närmsta veckorna, vad jag ska göra eller ta mig till när jag behöver hjälp!
Jag bävar verkligen inför morgondagen, kommer INTE att bli kul, känns SKITJOBBIGT!!!!

Vem ska jag ringa?

Sen farmor gick bort har jag i princip mått dåligt varje dag. Jag har en olustig känsla i kroppen, jag känner en stor tomhet, som att jag bara är ett skal som vandrar omkring. Har jättesvårt att gråta fast jag känner att jag behöver gråta, det skulle vara så skönt att få släppa lite spänningar. Hela kroppen på mig är spänd, ryggen gör ont, magen knyter sig och bröstet känns tungt. Jag känner mig så fruktansvärt ledsen och ensam! Jag vet att jag inte är ensam, jag vet att jag har min man och våra barn men tomheten och ensamheten finns där iallafall.

Min värld är antingen svart eller vit, det finns inget mellanting. Jag vet att detta inte bara är jobbigt för mig utan även för mina anhöriga och jag är ledsen för att det har påverkat Er, det har aldrig varit min mening. Ofta brukar jag tänka på att Ni skulle ha det bättre utan mig, det är ju jag som ställer till allting och det är just den slingan som surrar runt-runt-runt som ett mantra i mitt huvud ; Jag ställer till det, jag är inte värd nånting, dom skulle få det bättre utan mig.... så går mina tankar nästan heeela tiden!

Finaste finaste C vad ska jag göra? hjälp mig för jag drunknar snart.... // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0