Matkoma deluxe

Asså shiiiit va mätt jag är (Ja jag är lite måns möller inspirerad)!

Dagens middag blev en egen uppfinning; Tortillabröd, klyftpotatis med salt peppar och kryddor, köttfärs med krossade tomater, vitlökssås och paprikachili-cremé fraiché och så lindar man in det i brödet! Supergott!!!

Blev ingen fest för mig idag, sjuka barn och så känner jag mig ganska orkeslös och negativ. Känner mig ganska nere, men det kanske inte är så konstigt.

Dagen har bestått av att ta hand om kottarna, kollat på barnfilmer, spelat Super Mario och bara latat oss.

Ikväll ska maken kolla på fotboll så vi får se vad jag hittar på kommer säkert skriva ett inlägg senare ikväll om lite känslor och sånt jag känner att jag måste få ur mig! Tänk att så många känslor kan finnas i EN enda kropp!

Puss o kram på Er!! // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0