Ny dag nya utmaningar

Godmorgon på er!!

Gud va skönt jag sovit inatt... gick o la mig vid 22.30 efter Grey´s.... o sen vaknade jag pigg som en lärka kl 06.30 o barnenlåg fortfarande o sussade sött! Finns det något bättre än att vakna på morgonen och ha 2 underbara barn sovandes bredvid sig. Dem ser så rofyllda ut, och sen när dem vaknar vill dem kramas och gosa en stund innan vi går upp!

Idag ska vi till psykologen jag och maken...ska bli skönt att få ventilera lite och försöka få maken att fatta varför jag beter mig som jag gör ibland.
Det tillhör diagnosen som jag fått....

Maken och Mami ska iallafall börja gå en anhöriggrupp och lära sig lite om diagnosen, hur man kan förhålla sig till mig när det blir knas. Både maken o mami tycker det verkar jättebra och dem är positiva till att gå den här gruppen. Känns skönt att dem bryr sig! Jag älskar er så!!!!

Jag vet att jag måste bli mindre aggressiv och inte få utbrotten som jag får ibland. Det ärliksom missvisad aggression. Aggressionen kommer ju pga pappa och det han gjort.

Jag är ledsen och arg för att farmor gått bort.... jag saknar henne så fruktansvärt mycket.... jag tror inte jag fattat än att hon är borta, att jag aldrig mer kan träffa henne, inte prata med henne! Nu när jag skriver det här så knyter det sig i bröstet på mig.....! :-(

Skönt att vi ska ha fest på lördag... supa bort sig lite ;-) Har fan inte varit full på länge nu...senast var i augusti och innan det var det fan flera år sen!

Ikväll ska jag hämta mi mami på hennes jobb sen ska vi hem till mig och fixa o dona inför partajjet!


Trevlig dag på er, hörs lite senare.. <3 // Sofie

Kommentarer
Postat av: AnnaMaria

Hur gick det hos psykologen för dig & T?

2010-11-05 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0