Sjukstugan hälsar

Hej hopp!
Sjukstugan som hälsar här....Vaknade inatt av att jag fick en stor kräka i ryggen... mysigt värre!!
Lilleman som blivit magsjuk. Så det va bara upp o hoppa 04.00 inatt och skicka iväg storplutten till sitt rum och bära ner lilleman till badkaret och tvätta av honom kräkrester *uähhh* o sen springa upp till övervåningen o torka bort kräkan och slänga iväg sängkläderna.
Sen ringde jag faktiskt maken som kom hem från jobbet o hjälpte till! *bäst*

Så idag har vi slappat i soffan hela familjen, har kollat på Toy Story 3 och Cars 2 (bärgarns...nånting...).
Sen så åkte jag och handlade Super Mario galaxy 2 wii som var sjuuuukt roligt!!!
!Egentligen skulle jag ha gått på 30-årsfest imorgon men jag stannar hemma... :-(

Ikväll blir det idol och lite julmust (så jävla gott) kanske blir en öl också! :-)

Ja just ja, idag har vi tagit fram julstöket! Så nu är det jättefint och mysigt här hemma, ljusstakar i fönstrena, en stor stjärna i köket, en ljusslinga på framsidan i trädet, en ljusslinga på baksidan och altanen. Myyyys tänk att det snart är första advent?!! Tiden går sjukt fort! Har mycket o se fram emot i december men tyvärr ska "C" utomlands i en hel månad...jobbigt läge...hur fan ska jag klara mig?!? aja det får lösa sig!

Ha en trevlig kväll allihopa! // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0