känslor

Hela jag är full med känslor idag, jag känner mig sorgsen idag. Tankarna surrar i huvudet på mig, tänker ofta på sista gången jag såg min pappa, i entrén vid sjukhuset, han kollade på mig o mina armar och bara gick förbi mig. Jag vet nu att han inte vill ha med mig o göra o jag vill inte ha med honom o göra men det svider i hjärtat ändå. Han är min pappa.....

Jag håller på att tappa fotfästet igen, jag känner hur jag glider mer o mer in i helvetet igen... kroppen skriker!

Vad skulle jag göra utan min man, våra barn o mami?!?

Ångesten ligger o pyr i kroppen just nu, orolig så det kryper i mig, kan inte sitta still utan går runt runt runt i huset, ut o röker tillbaka in, går i vardagsrummet till köket, till toaletten för att sen ta samma runda igen. går o gåo tankarna spökar nå så otroligt.

Ska göra en stor sak idag som jag inte vill men måste, för jag har lovat C och jag vill hålla mina löften. Skulle iallafall göra lite. I och med det här stänger jag en dörr. En drr som har varit jätteviktig för mig att ha. en trygghet som nu kommer att försvinna, måste jobba mot målet och sluta med min självdestruktivitet.

Jag vill vara den starka tjejen, tjejen som överlevde och blev stor och stark! Just nu är jag en liten flicka om är skiträdd och ensam, känner mig ensam mot världen. Med en massa höga murar runt mig som är alldeles för stora för att kunna klättra över. Jag önskar det fanns nån som kunde slänga ner en trappstege åt mig och hjälpa mig. Det enda jag vill är att få glömma allt, att vakna upp ur den här mardrömmen!

Vad ska jag göra?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0