shoppat...

Har varit o shoppat ett par kängor idag...supersnygga...bild kommer senare idag!

Imorgon har jag mitt första gruppmöte, lite nervigt och småjobbigt men nåt jag behöver. Sen har jag fått en till akuttid hos psykologen. Så den här veckan har jag varit där i måndags, i tisdags, nu på torsdag 2 ggr.

Men jag behöver det, krisar riktigt ordentligt just nu. :-(

Igår gjorde jag något väldigt jobbigt...jag gav bort min trygghet och gav C mina piller så jag inte kan ta livet av mig med dom. Det låter kanske sjukt men pillerna har varit min plan B om det skulle behövas. Har ju försökt flera gånger tidigare.

Idag känner jag mig äcklad av mig själv, jag känner mig så smutsig och oren, jag tvättar o tvättar o tvättar men känslan försvinner inte. Jag vet att det inte sitter på kroppen men det är så det känns. Det som min kropp har fått utstå av pappa är fruktansvärda och så jävla äckliga!!!

Nej måste ta en paus o försöka tänka på nåt annat annars blir det inge bra..// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0