svag

Idag är jag svag, kroppen orkar inte och i hjärnan går tankarna runt runt hela tiden.
Tog iallafall en powerwalk imorse och gick i ca 70 minuter...skönt och uppiggande på morgonen.

Men nu har jag tappat all kraft.

Jag har skickat ett brev till min farmor idag, la i kort på barnen där också. Hon har inte sett dom på typ 2 år.

Igår var jag på samtal hos psykologen på dbt-teamet. Det gick bra men jag mådde piss vilket också syntes när benen på mig bara hoppade, kunde inte sitta still för fem öre! Så jag satt där och pratade med hoppande ben.

Jag har en tanke som jag leker med i mitt huvud, en tanke som handlar om att jag har en "räddning", jag har en sak jag kan göra för att få det att sluta, en tanke som bara är min, min och ingen annans!

Varför blöder du?
Vad behöver du?
Vem behöver du?

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0