Tattoos

Har glömt att säga att jag är en riktig sucker för tatueringar! Min man har en sleeve och andra armen är nästan fullproppad den med, sen på ryggen och ena benet. Själv har jag i svanken (ångrar mig lïte), på armarna och ryggen. Totalt har jag 10 st tatueringar... kan visa er senare...!

Gillar ni tatueringar? Hur många har du?

Väntar på ett viktigt samtal den här veckan så jag , jobbigt...vill få samtal nu på en gång, så jag vet vad som händer! Förklarar mer sen när jag får...

I måndags började mina kursare skolan och jag kan inte plugga det här året heller, så jävla tråkigt! Men hela jag är uppfylld med känslor som skam, skuld, ångest.  Jag kan inte ens läsa en bok, har noll koncentration. Har köpt flera olika bra böcker men det funkar iväg till dåliga minnen och "dumma tankar" som att skära mig, ta livet av mig, ta flera tabletter. Jag går ju på ganska starka mediciner just nu och har gjort det i över 1,5 år... totalt äter jag 11 tabletter tra jobbigt så har jag vid behovsmedicin som jag får ta 4 ggr/dag.
Jag har haft svårt att hålla kontrollen på hur mycket piller jag stoppar i mig för ibland tar jag alldeles för mycket.

Varför är livet så svårt bland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0