Bra/ Dåligt

Hej hopp!!
I förmiddags så lämnade jag kidsen på dagis, gick ut med vovven o sen åkte jag till IKEA. Handlade lite blommor och krukor som jag pyntat med här hemma.

På eftermiddagen blev jag o må dåligt igen, tankarna kommer smygandes men jag berättade för maken hur det låg till. Gick och hämtade barnen och han åkte på anhöriggruppen.... men promenaden tillbaka från dagis var en mardröm! Min psykolog ringde precis när jag stängt grinden till dagis och grabbarna sprang nerför backen och mot vägen...o jag sprang efter..sen klättrade dom upp på en stor snöhög och vägrade komma ner.....!Kom väl hem efter ca 40 minuter och det är en väg som brukar ta max 15 minuter o gå!!!

När vi kom hem var jag sur och vresig men sen tog jag mig en funderare...försökte tänka om och det funkade, barnen och jag hade roligt istället, dom hjälpte mig laga mat och att duka! Nu sitter vi o kollar på Cartoon Network och maken är på väg hem!

xoxo// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0