Fields of gold

Lyssnar på kanske den bästa låten nånsin...Eva Cassidy- Fields of gold. J Eva Cassidy e helt underbar!!!

Det gör ont i själen.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag, har ingen bra dag. Bråkade med maken imorse...utan anledning. Det är så lätt att bara försöka slå bort att man inte må¨r bra, det är så lätt att göra annat och inte tänka på det, bara köra ¨på som vanligt, inte tillåta mig att känna. Min psykolog säger att jag är expert på att fly, distrahera mig med annat men sen kommer det som en stor käftsmäll istället när jag inte orkar stå emot längre...

Idag har jag köpt mig ett skissblock så jag kan börja skissa lite igen...så fort kreativiteten sätter in vill säga!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0