Fredag

Idag är det fredag..så då ska vi ha lite fredagsmys här hemma, mysa i soffan med pojkarna...ska hämta hem dom från mormor idag men först ska vi till min psykolog och prata lite. Välbehövligt! Men de 2 sista dagarna har vi haft det jättebra ihop, det har varit en lättsam stämning och inget tjafs...jag har fått sova ut, hämtat lite nya krafter för att sedan orka med allt!

Blev faktiskt skitdeppig när jag såg att det snöade ute idag...jag är så jävla trött på den här jävla snön!

Idag inviger jag min nya tröja från Modekungen...skitskön!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu...

Det har inte hänt nå speciellt sen sist...kollade på film med gubben igår och käkade god mat, kyckling med röd curry,lök, grönsaker och ris...supergott!!!

Sen har jag handlat hem min äldsta sons favoritmat....tacos såklart! :-)

Nej nu ska jag ta och göra nått annat!! Trevlig fredag på er alla!!!

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0