Hejohå!

Tjenare!!!
Åh jag har sovit så bra inatt...gick o la mig vid 23.30 och sov till strax innan 9! *skööööönt*

Idag har jag iallafall handlat en vårjacka på Monki...en röd skitsnygg!! Kan visa bild sen! :-) Så jag e jättenöjd!
Sen har jag handlat mat för hela veckan...inget godis, ingen choklad, inge chips eller kakor! Fan va jag e bra!!!! Nu jävlar! Ska inte ha sån skit mer...köpte hem päron, morötter och gurka istället! Det e fn underskattat! O man behöver ju inte dippa grönsakerna om man inte vill...

Sitter o dricker kaffe o lyssnar på musik. Har nyss varit ute med vovven...hon växer så det knakar! Hon är så söt, skäller inte (bara på katten när dom leker) men annars ingenting! Jag hatar hundar som skäller hela tiden! Hon e rätt lydig också..men helt galen i mat! Hon följer mitt minsta steg hela dagarna! :-) Min lilla plutt!!! Egentligen är jag allergisk mot hundar och pälsdjur så jag var jättenojig att jag skulle reagera mot henne... men vi tog det lite lugnt i början, lät henne slicka på mig och riktigt gnida in mig i hennes päls men jag känner ingenting!!! Lycka!

O katten vi har är en bengalkatt, han e så himla fin! En riktig vildkatt! O han fäller inte hår för 5 öre!

Nu ska jag ta o spela lite Super Mario Galaxy 2 och nörda mig lite!

Har inte gjort illa mig på en och en halv vecka nu! Det e fan flera år sen det hände sist! Power to me! Ett bra tips till er som har samma problem med självskador som jag har är att ta isbitar/ispåsar och lägga på ögonen, mycket effektivare än att bara hålla i isbitarna!

Puss sålänge!! // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0