Hjälp

Idag har det varit ytterligare än skitdag! Är inne i en riktigt tuff period. Mina nära förstår inte huuur jobbigt det är. Det är svårt att beskriva med ord men det känns som jag är trasig inuti! Helt totalt trasig.

Var till min psykolog idag...jobbigt samtal men dom hade pratat om mig i teamet och beslutat att jag behöver mer hjälp...för det här äter upp mig inifrån. Så nu ska jag gå på gruppen på tisdagar i 3 timmar, efter det samtal med min psykolog 1 timme, torsdagar ska jag träffa Lina (en i dbt-teamet) ich prata bara dbt och veckokort i 1 timme, om det behövs så får jag även träffa min psykolog efteråt 1 timme och på fredagar har jag kvar min stående tid....så det kommer bli typ 7 !?! timmar! Behöver mina timmar med min psykolog för att arbeta med traumabearbetning och prata om övergreppen....behöver jag säga att jag är livrädd?!?

Nu har jag o maken storstädat här hemma, det luktar gott och ser riktigt mysigt ut! O ikväll blir det hemlagade hamburgare med bröd! Såååå gott!!

Imorgon ska vi hälsa på´min brorsson Albin som blir 3 veckor!!! Längtar galet mycket! Få snusa bebis och bära o vagga! :-)

Puss puss// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0