I´m sorry for hurting you!

En chans, ett tillfälle, en sekund. Det är det enda jag vill ha! Jag skulle säga till dig hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag ångrar, så mycket jag aldrig hann säga. Så många tårar, sådan stor saknad. En liten stund, få sitta i din famn, få krama dig, få se dina ögon. Det är så svårt att veta att jag aldrig mer kommer att få träffa dig. Jag ville inte att det skulle ta slut på det här viset! Nu sitter jag här och gråter... :-( tårarna rullar nerför mina kinder, mascaran flyter ut. Jag vill höra din röst, jag ringer men vet att ingen kommer att svara, du är borta. Jag har ett så stort hål i mitt hjärta! Jag saknar dig så jävla mycket!!!!


Kärleken är det största här i livet! Ta vara på tiden vi har...ingen vet när det är för sent!

// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0