Läkarbesök

Läkarbesöket imorse gick bra.....fick förklarat lite för mig vad som gäller...dom ska tydligen operera bort nå mylom (stavning?!?).
Skulle fortsätta med provera...men jag blöder fortfarande... :-(
Fick iallafall prata lite om det och hon förklarade himla bra och jag skulle inte gå o oroa mig...o gällande o få barn så kunde hon hjälpa oss sedan om det skulle behövas...inte för att vi planerar o skaffa barn nu men om några år vill vi nog ha en till liten knodd...när allt ordnat upp sig, jag mår bra och har ett jobb. Är ju fortfarande ung så det e ingen brådska!

Nu sitter jag och Youtub-ar musik...just nu spelas 18 and life...innan dess var det white lion...when the children cry...Jag ÄLSKAR gamla "rock"låtar....lite 80´s sådär :-) Men mest EMINEM!!!!

Imorgon ska jag och maken till min psykolog igen...prata prata prata...det känns som det är det enda jag gör nuförtiden! Haha förut var jag en blyg liten mus som knappt vågade öppna käften men nu går den i ett på mig! Var väldigt blyg i skolan men nu vågar jag ta för mig mer, har lättare att ta kontakt med folk och träffa vänner! Framsteg!!! :-)

Måste åka o köpa ett teckningsblock...känner mig kreativ och vill måla lite...här är en teckning jag ritat...tog typ 10 minuter o den e inte klar än... gillar pop-art! Men jag målar mest med bara blyerts och kol...



Är jag nå trött på att det snöar då?!!! Jävla snöhelvete!!! Jag som hade plockat fram krattan haha!! O köpt mig en vårjacka...just det den ska jag fota så ni får se! Har även köpt en superfräsch t-shirt från Modekungen...ska fota den med!

Nu ska jag ut o ta en cigg och rasta Dixie...

Puss puss// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0