Ny bloggadress

Ska stänga ner den här bloggen nu... har startat upp en ny. Där jag kan välja vilka som får läsa och inte läsa...om ni vill följa med mig till den nya så lämna en kommentar här eller på facebook om ni vill!

Den här bloggen har/är privat, jag skriver om mina problem, mina innersta känslor, jag använder bloggen för ett redskap så mina nära kan läsa hur jag mår eftersom jag har svårt att berätta rakt ut...det är enklare att skriva.

Jag hoppas att den nya bloggen ska förbli anonym och bara utvalda personer som står mig nära, mina vänner och självklart gruppen <3

Så inom kort tar jag bort den här bloggen...

Kram o hej// Sofie

Kommentarer
Postat av: jewo

Jag skulle jätte gärna vilja ha din nya blogg adress, men förstår om du bara vill ge den till nära och kära.

Massor med styrke kramar till dig...

2011-02-24 @ 12:06:20
URL: http://jewo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0