Operation

Fan fan fan!!!! Att ingenting kan gå min väg! Jag blir galen snart.

Imorse va jag in till gynakuten eftersom jag fortfarande blöder..o jag blöder inte lite heller! Det fullkomligt forsar :-(

Dom sa iallafall att jag måste operera livmodern och att dom måste ta en massa prover där. Proverna jag tog idag var okej, men infektionsvärdet va för högt...fick iaf medicin mot det och så fick jag medicin som skulle minska blödningen. Har blödit i 8 veckor nu...helt galet!!!

O jag som har skitsvårt med gynundersökningar pga övergreppen...men jag var där själv och grejade det! Men till operationen kommer dom att söva mig.

Efter jag kom hem från akuten så åkte vi till Sickla och busade på Andy´s och fikade på Wayne´s Coffee. Sjukt god latte o så tog jag en LITEN muffins...för här ska fan inte ätas nå onödigt längre...har inge gottis hemma heller! Nu har jag fan bestämt mig! No more!!!

Efter Andy´s åkte vi till Toys´r us o handlade lite leksaker med barnen, snacka om överlyckliga pojkar! :-)

Nu har vi precis kommit hem, ikväll blir det tacos och mys framför någon film...

Puss puss// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0