pain from hell

Fan va sjukt ont jag har i magen, mensvärk från hell!!! Eller ja mensvärk o mensvärk...har ju typ blödit i 8 veckor nu....galet!!!

Sitter o dricker min andra kopp kaffe nu! *gott* Jag älskar kaffe för dom som inte visste det! Kaffe o cigg - oslagbar kombination!

Har varit ute o traskat i det fina vädret med Dixie...riktigt skönt, solen lyser och det är plusgrader ute! Gud vad jag längtar till våren!

Har även städat ur skåpet på alla godsaker..nu får det vara nog..ska inte äta sån skit mer...! Bara förstör o gör så man mår ännu sämre! Fast en grej jag inte kommer o sluta med e coca cola..iaf inte på helgerna! coca cola-beroende fan!

Är lite småseg idag..gick o la mig efter 24.00 nån gång... satt uppe o pratade med en tjejkompis o drack lite öl...!

Sitter o youtube-ar lite musik... spana in Jason chen och hans cover på grenade! Riktigt grym kille!!! En till grym cover e jason chen och Joseph Vincent - Just a dream! Lookielookie! Egentligen brukar jag inte gilla sån här musik så mycket men det beror på min sinnesstämmning..o just nu e de skönt o lyssna på såna här "lätta" låtar!

xoxo// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0