Sårad

Igår skulle vi ha åkt till brorsan och få se hans lille bebis som e 3 veckor...när vi nästan var framme fick vi ett sms där det stod att hans tjej inte ville så vi fick vända om och åka hem igen! Så jävla dålig stil! O sen nu idag får man se att dom har besök av sina kompisar istället!!! Nej nu lägger jag fan ner...orkar inte bry mig längre...vill dom inte träffas så behöver vi inte det..men man kan vara ÄRLIG och inte bete sig som en idiot...grejen e bara det att jag saknar brorsan....han har typ försvunnit efter han träffade Alex.. glömt bort sig själv på vägen och förändrats. tar inte tag i sina relationer coh hör aldrig av sig längre...då tappar man sugen! Inge kul med en envägskommunikation!

Nej förbannad blir jag!!

Word // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0