Söndag

God förmiddag alla!
Imorse fick gubben sovmorgon och jag gick upp med grabbarna...!
Har så sjukt ont i magen! bara blöder o blöder...menmen..!

Imorgon är det måndag igen och vardagen kommer igen, vi går in i samma rutiner, lagar samma mat, tittar på samma serier på tv, lägger barnen och sen soffläge.

Ska nog ta o göra ett aktivitetsschema för annars tar jag aldrig tummen ur...

Mina planer som jag vill pyssla med är:
*Renovera trappen och måla den klart.
*Fixa på altanen, måla vitt och fixa taket.
*Teckna
*Träna
*Fotografera
*Gå ut med Dixie
*Städa
*Skriva min bok

Så jag har ju lite förslag på vad jag kan göra!

Ska skriva på ett nytt kontrakt på DBT, där jag får skrivet att jag måste gå till individualterapi 2 ggr i veckan istället för en och utöver det färdighetsgrupp 1 gång i veckan. Måste gå oftare pga mitt självmordsförsök och att jag mår så sjukt jävla dåligt! Ibland medger jag det inte ens för mig själv men min psykolog såg på mig att det e nära nu. Så det är bättre att fånga upp mig istället för att låta mig falla, utgången kan vara katastrofal annars.

Jag är iallafall suuuuupernöjd över min psykolog, jag tycker hon är helt underbar! Hon ser mig som ingen annan sett mig och ibland är det väldigt läskigt men jag litar på henne fullt ut!

Tror Ni på ödet? Tror ni att allt händer av en orsak? Jag sitter med en mängder av frågor och tankar i mitt lilla huvud!

Karma har jag funderat mycket på, om det finns karma, vad har jag isåfall gjort som blivit behandlad som jag blivit? Tål att funderas på....

Men alla tankar kan göra en smått galen också! haha

Nu ska jag leka lite här hemma :-) // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0