Varför

Varför ska det bara vara jag som lider!?? Alla andra verkar gå på som ingenting har hänt. Bara jag som mår dåligt. Saknaden är sååå stoooor och jag känner mig så ensam.

I fredags yttrade jag saker jag aldrig tidigare sagt, det var som taget ur en skräckfilm. Overkligt och alldeles fruktansvärt.

Sitter du där i din lägenhet och mår bra? Vad gör du? Jag hoppas innerligt att du mår skitdåligt! För mitt liv har du redan förstört men du ska INTE få förstöra nå mer, nu är det min tid att leva mitt eget liv, så som jag vill, så som jag orkar.

Jag sitter och tänker och tankarna poppar upp; Vem är jag? vad ska jag göra? vad ska jag jobba med?
Jag har ingen aning om vem jag är...!!!

Pappa, du ska inte få ha makten över mig något mer! Jag ska ställa mig över dig, du har trampat ner mig tillräckligt! En dag ska du få se, du ska få se hur stark jag kan bli, utan dina ord och handlingar ska jag segra! Det här är en kamp du aldrig kommer att vinna pappa!

Genom askan, ur elden!!!! // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0